Services og Løsninger

HELPDESK OG SUPPORT

Helpdesk og support-løsninger med dygtige IT-konsulenter, som kan løse alle dagligdagsproblemer via telefon og fjernopkobling. Supportaftaler og Service Level Agreement (SLA) tilpasses din virksomheds behov, og vi tilbyder også ad hoc support. Uanset din virksomheds størrelse og antallet af medarbejdere, har du behov for en helpdesk med hurtig respons, kyndige konsulenter, hjælp til alle standard systemer samt specialtilpassede løsninger.

INFRASTRUKTUR

Design af infrastruktur, implementering og opbygning af kablet eller trådløst netværk, server- og hostingløsninger samt efterfølgende service enten på kontrakt eller ad hoc. Vi har stor erfaring med kombi-løsninger, der sikrer din virksomhed høj skalerbarhed, fleksibilitet og mobilitet.

FORRETNINGSLØSNINGER

Tilrettelæggelse og specialudvikling af specifikke forretningssystemer eller implementering af standardløsninger. Alt efter din virksomheds behov. Vi samarbejder med nogle af Danmarks førende leverandører, har egen udviklingsafdeling, som laver helt kundespecifikke løsninger og tilpasninger.

PARTNERSAMARBEJDE

Samarbejdspartner med nogle af de største nordiske leverandører inden for alle IT-branchens hovedområder. Dette gør, at vi er fleksible og agile i enhver henseende. Vi kan i samarbejde med vores partnere levere næsten alle IT-løsninger i hele Norden.

HOSTING & CLOUD

Cloudløsninger og outsourcet infrastruktur. Vi rådgiver om og opsætter løsninger til e-mail og online backup samt tilbyder servicekontrakter til de enkelte løsninger.

OUTSOURCING

En ekstern IT-afdeling for din virksomhed - online eller onsite afhængigt af dine præferencer og behov. Licensstyring, asset management, driftsplanlægning og indkøbsbudgettering ud fra vækstmål og virksomhedsstrategier.

RÅDGIVNING

Hjælp til udarbejdelse af IT-forretningsstrategier tilpasset din virksomheds vækstkurve, forretningsprocesser og ambitioner. Vi udvikler innovative løsningsdesign baseret på behov og økonomi kombineret med virksomhedens strategier.

CSIRT (Computer Security Incident Response Team)

Sikkerhedsløsninger og trusselsvurderinger i forbindelse med IT-relaterede løsninger. CSIRT er et 24/7-365 Response Team der rykker ud, hvis uheldet er ude, og virksomheden bliver genstand for hackerangreb eller andre former for trusler, herunder mistanke om industrispionage og datasnapping.

SAMLING & KONFIGURATION

Vi udfører leverancer eller underleverancer af større hardwareløsninger. Vores Assembly Line klargør og prækonfigurerer pc, printere og periferiudstyr til distribution. Herunder indlægning af images og distribution til udvalgte lokationer udføres for regning eller til aftalt pris.

Outsourcing og Drift

ONLINE HELPDESK

Din virksomheds eksterne IT-afdeling. Få hurtig respons på dagligdags problemer med fjernstyring af brugerens pc. Fejlfinding og løsning på software, fjerninstallation af programmer eller et lille lynkursus, hvis funktionerne driller.

ONLINE OVERVÅGNING

Overvågning af servere og andet forretningskritisk IT-udstyr. 24/7 overvågning af hostingcentre samt applikationsløsninger. Onsite Responce Team i forbindelse med udfald og andre kritiske begivenheder.

ONSITE SUPPORT

IT-support onsite. Som ad hoc ydelse eller på kontrakt stiller vi en IT-supporter til rådighed for udbedring af småproblemer for brugerne eller installation af software. Onsite support kan efter behov tilbydes på timebasis eller som faste aftaler med onsite support i din virksomhed på faste ugentlige dage.

DRIFTSERVICE

Automatisk opdatering af servere, gennemgang af backups, software opdatering af diverse udstyr samt individuelle aftaler på sikkerhedsløsninger. Vi sørger for, at dit udstyr er up-to-date, hvilket sikrer stabil drift og ydeevne.


Teknisk Service

PC OG SERVER HARDWARE SERVICE

Onsite udskiftning af hardware og komponenter ved defekt udstyr. Klargøring og implementeringsservice. Sletning af software og data samt skrotning af gammelt udstyr. Onsite service tilbydes 24/7 med 4 timers SLA. Aftaler der sikrer, at din virksomheds IT-løsning altid er kørende.

PRINT OG PERIFERI UDSTYR HARDWARE SERVICE

Vedligeholdelse af virksomhedens printere og kopimaskiner. Reparationer onsite, udskiftning af toner kalibrering samt konfiguration af printere. Ad hoc opgaver eller som servicekontrakt.

SAMLINGS OG INSTALLATIONS SERVICE

Udrulning af større løsninger, distribution til hele Norden, klargøring af maskiner og udstyr. Logistik management samt pålægning af kundespecifikke images. Underleverandør på service for strategiske partnere. Onsite installationsopgaver og klargøring af medarbejder-arbejdspladser.